Friday, January 04, 2013

a hosszú ünnepek káros hatásáról

nem szeretem őket, pláne ha hosszúak. Az ingerszegény környezet kikészít. Bár lehet hogy csak azért firkálok ilyeneket, mert nem megy az írás és ettől idegbajos vagyok (nagyon), de sztem a kettő összefügg. 4 napos ünnepek (punnyadás, vagy kirándulás, mindegy) lelassítják az embert (engem), nem érzem, hogy valamit okvetlenül meg kellene írnom, aztán már azt se, hogy "te alma itt valami ketyeg..." Szar ügy, de majd kiírom magamat ebből a tespedésből, naon utálom.
gazdaságilag meg biztos hasznosak a hosszű ünnepek: amig alszanak az emberek addig se dől be forint, meg romlik a hitelképesség:) volt erről vicc, nem írom ide, biztos tudod.
jan 7.-éig ez így marad, aztán már pörög az élet ezerrel (harminccal... v mivel... mert pörgés az már rég nincsen ebben a gazdaságban.)

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ez nagyon pontos megfogalmazása annak a problémának, amit én is átélek, amióta alapvetően szabadon élek. Az ünnepek alatt semmit nem tudok elintézni, mert semmi nem működik, vagy csak csökkentett üzemmódban. Ettől én is ideges leszek, és elhagy a motiváció, és az ihlet. Van úgy, hogy hetekig nem is jönnek vissza. (És ettől még idegesebb leszek.)
Apropó, a "Héjanász az avaron" légszobron,- 13 centiméterrel a föld felett lebegve, - dolgozol még? :)
(bankár)

Sat Jan 05, 03:01:00 PM 2013  
Blogger alma said...

Karafaszántói sarokvasfényesiítő Kft.-től megjött az uj légspatula és ma már azzal dolgozom.

Mon Jan 07, 08:38:00 AM 2013  
Anonymous Anonymous said...

:))) sőt :DDD
Véletlenül nem ez a Kft. gyártja "szivárogtató szervereket" is? :))
(bankár)

Mon Jan 07, 08:08:00 PM 2013  
Blogger alma said...

de pontosan ez, honnan tudod?

Mon Jan 07, 08:42:00 PM 2013  
Anonymous Anonymous said...

Nem tudtam. Véletlenül kitaláltam. :))
Ma már minden áruba "belegyártják" a hibát, hogy minél előbb másikat kelljen venni. (Túltermelési válság van.)

Mon Jan 07, 09:03:00 PM 2013  

Post a Comment

<< Home