Tuesday, May 23, 2006

a fej mint reklámfelület

Rég tart (a brand mánia 1), ha Nike cipőd van, ha Vuiton táskád van stb. cool lehetsz. Vagyis a jónép lelkesedik. Eddig így volt. Most változik a terep. Kezdődik a brand mánia 2 széria. Az adidas márkajelet (3 stráf) a tenisz szövetség kitoltja Wimbledonból. Őrjöngés. Folyik az alkudozás. Állítólag túl nagy az embléma, ami így már nem logó, hanem reklám. Most 7 centire mennek le adidaszék, de az se nem jó, legyen láthatatlan az frankó. A konkurrencia sajnálkozik, (krokodil könnyek és táska-cipő garnitura irányából) –
Nem tudom, mi lesz, de nagyon nagy a gáz: az adidas egyébként is hol felmegy, hol leharcolódik a piaci versenyben, ha nem lehet látni a logóját, - egyelőre csak Wimbledonban nem lehet majd – az könnyen a bajt hozhat rá. Biztos kitalálnak valamit, pl. Agassi (akit a cég sponzorál) fejére tetováltatja a három csíkot, ahhoz nem lehet köze a logo-felügyeletnek, - mert az személyes adat.
A többi logóval is így kéne csinálni – persze aki viseli, mint reklámfelület, kapná a zsozsót.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

az lenne ám a szép, tantóbácsi, mint az usa-ban: ha a gyereket wall martnak keresztelik, szerződést kötnek a szülővel h. munkát kap miegymást...

erdei palimadár zsolt hátán már ott díszeleg az exkluzívcséndzs tetoválva, nem tetszett ám tévedni.

de ez emlékeztet az amway-ügynökökre: én a szociális kapcsolataimat soha nem bocsátanám áruba. ahogy a testemet sem.
ez pedig ebben az esetben: visszatetszést kelt, ha valakit poszternek használnak. azaz a reklám visszafelé sül el.
a poén meg befelé.

jóindulattal
egy hallgatója

Wed May 24, 12:15:00 AM 2006  

Post a Comment

<< Home