Friday, October 07, 2011

fehér cigányok

Béke tér, - már a villamoson szegény szag (tán gyerekkoromban éreztem ilyet utoljára) rémes ruhák. Körülnéztem: minden lepusztult egykor Angyalok földje volt, (Kassák) - ma szegényháznak láccik. Arcok - reménytelenség. És nemcsak romák, sőt többségben fehérek - fehér cigányok. (A cim lopva: "fehér néger" - Norman Mailer dolgozat cime.). Félretaposott cipő (60-as éveékből) illatok. Koszos kapualjak. Srácok vidámak, - egyetlen jó benyomás.

Miért nem bántja senki szemét a nyomor?

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

bántja nagyon.

Sun Oct 09, 06:40:00 PM 2011  
Anonymous bölcsészhallgató said...

http://wearethe99percent.tumblr.com/

Sat Oct 15, 05:33:00 PM 2011  
Blogger alma said...

bölcsész: ha írsz egy emil cimet, küldök egy cikket erről (a pénzvilág, spekuláció, világválság okozása, - ők a világ urai, mindenki (politikus, polgár, csóró, diák, te meg én ) le van tojva. Na szóval erről szól.
mivel "válságkönyv"-em óta azért püföltek, hogy miért szidom a bankokat, most bepipultam én is...

Mon Oct 17, 11:46:00 AM 2011  
Blogger alma said...

kieg: vagyis irtam egyet arrül, hogy a finánctőke hogy dönti be a világot

Mon Oct 17, 11:47:00 AM 2011  
Blogger alma said...

ja és köszi a linket (meg a linkeket a linkben...:))

Mon Oct 17, 11:49:00 AM 2011  
Blogger alma said...

scusate mi,
we are the 99% bejegyzést csak most vettem észre, belépni nem tok, (nem tom mi az URL-em, nem fogadja el)
szóval nagyon kalsszak vagytok.
You are very smart, brave - you are the future.
do you have a sign, (kitűző?)
alma

Tue Jan 17, 10:13:00 AM 2012  

Post a Comment

<< Home