Wednesday, June 06, 2012

kutyaharapás

Evie kutya - belga juhász - lányomé. Nálunk van napközben, este én viszem haza. A ház előtt látom, hogy egy pasi jön seggel kifelé a kapun, na persze a kutyájával, -ami viszont nem láccik, csak gondolom. Egyszercsak a segg (pasié) eltűnik, egy hang aszongya: na eriggy! és már vágtat is felénk egy bulldog. Evie örjöng (pórázon, naná) én elé állok, azaz a támadó kutyának háttal. Aztán már csak a fájdalmat, meg hogy a nadrágszáram nedves, tornacipőm meg véres. A pasi (akinek a segge kiláccot) végre előkerült. Baszod, miért nem viszed pórázon azt a kib...ott kutyád?" kérdeztem, miközben már nagyon fájt a vádlim, és a tornacipőm csurom vér lett. "Az én kutyám nem harap....!" - mondja. Én (négykézláb, hogy feltűrjem a véres nacim - "Hápersze én haraptam meg magam!" - és elküldtem a p...ba a fószert. Lányom kérójában kimostam a sebet. A fürdőkád csurom vér lett - látni nem láttam, milyen, csak hogy kb. 4szer4 cm - mert a vádlim hátsó része kapta a sebet, vhol a közepén. Csak annyi láccot, hogy darab hús kilóg a sebből és hogy a lábszáram pirospozsgás:)... Letusoltam, nadrág feltűrve, SZTK. Sebészet, - este egy lélek se hálistennek - asszisztensnő mindent előkészit: kitisztitja a sebet, kikészíti a Tetanusz injekciót, kötszert, Betadint. Orvos ránéz, mondja okés, egy hét mulva jöjjön, de kötést le is veheti pár nap mulva. Ma volt egy hete, végig fájt, most már ujabb hét, más kenőcs került rá, kicsit komolyabban vették a dolgot. A jó k...va életbe. De nem is ez a poén. A pasi (akié vadállat) felmegy a lányomhoz s következő szöveggel: "azt hittem a maga apja - mármint én, alma - egy úriember, de aki azt mondja hogy menjek a pi---csába az nem az...!" - na erre varjál gombot. Se az, hogy soha többé poráz nélkül, se az hogy nem gondoltam volna. Na jó, mondta azt is hogy bocsika, azért jött fel. Oké, én vagyok aki tulreagálom. csakhát az a gáz, hogy éjjel fáj ha ráfordulok, nem tok alunni. Banyeg. A nadrág totálkáros, De nem küldöm el neki a számlát (az újról) még azt hinné, hogy tényleg uriember vagyok...:) Pedig neeeem. Kőbánya rulez!

3 Comments:

Blogger KapitányG said...

Jobbulást.
Idióta gazdának idióta kutyája

Sat Jun 09, 07:05:00 PM 2012  
Blogger alma said...

köszi, long time no see (you) :)
még egy hét - mi lenne ha megharapnám a gazdit?

Sun Jun 10, 06:28:00 AM 2012  
Blogger KapitányG said...

:)

Sun Jun 10, 04:47:00 PM 2012  

Post a Comment

<< Home