Wednesday, March 07, 2012

Postán

-- Jónapot, egy levél, ajánlott ÉS expressz
-- Az nem megy, - vagy ajánlott, vagy expressz.
-- Gondoltam, mert hogy cirkusz van maguknál, szóval két példányban hoztam, ez itt legyen ajánlott, ez meg expressz. Mennyi idő alatt ér oda?
-- Ajánlott öt nap, expressz tizenegy.
-- Mér lassabb az expressz,
-- Mert döglik a galambpark, átmenetileg ők viszik a küldeményeket. Átszervezés van.
-- Jesszusom! És ha simán adom?
-- Az függ a szabadságtól
-- Mér, diktatúra van?
-- Szabadságolástól, asszonyom, maga nem megy nyaralni? Na látja, nincs, aki kezelje. Egyébként simán két nap alatt ott van.
-- Ez meg tértivevényes lenne, mert nagyon fontos, hogy megkap…
-- Mennyi nyavalyája van magának. Térti blanketta elfogyott.
-- Aszongya, hogy a galambposta azért működik?
-- Most már csak hozott galambbal. De ha jót akar, küldje futárral.
-- Maguk futnak is?
-- Másik cég, hölgyem, (Súgva az ablak résén át) ezt nekem nem is szabadna elmondanom, mert a konkurencia, szóval tudja, azok a bringás gyerekek.

(Három hét múlva)-- Reklamálni szeretnék. Itt a vevény, a levél nem érkezett meg, nekem meg kötbér
-- Menjen a Főpostára. Itt csak levelekkel foglalkozunk, nem látja ezt a sort?

(Főpostán)-- Reklamálni szeretnék, itt a vevény, a levél nem érkezett…
-- Mutassa, (keresgél, a tömeg morog) ja, ez Kiskunhalason fekszik, a gép nem tudja továbbítani, papír van benne.
-- Kőbe kellene vésni?
-- Jobban járna, az ugyanis csomagnak számít, azt viszi a vonat.
-- De csak ide két utcányira kell küldenem
-- Akkor meg mit flancol, vigye oda, jön itt nekem a vevénnyel
-- De a bíróságon igazolnom kell, hogy feladtam
-- Nézze én, látom gyereket vár, adok magának egy pecsétes bárcát, hogy feladta, Oké?
-- Papírom már van, de a levél még ma sincs a bíróságon, még jó, ha nem vágnak sittre maguk miatt.
-- Mér nem ezzel kezdte, börtöntöltelékekkel nem foglalkozunk. Ki a következő?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home