Monday, August 06, 2012

amitől hanyatt estem

Kőfalú kis település, bár felkapott hely lett az utóbbi időben - Balatonfelvidék - , kevés a fiatal, és persze sok-sok pesti, külföldi lakja. Az egyik néninek csodaszép kutyája van, szeretek vele beszélgetni, mindent tud (és közben a kutyát is lehet simogatni), egy ilyen beszélgetés közben eldicsekszik unokájával, majd előhóz a zsebéből egy okostelefont és mutatja a képeket. (Hm, nem is oly régen még azt láttam a kisboltban, hogy az asszonyok brifkójában voltak a család képei, a TAJ szám, meg a zsozsó mellett.) Aztán panaszkodik, hogy „a múltkor is Skypolok a lányommal, hát nem letol, hogy rossz billentyűt nyomtam meg…” - hoppá estem hanyatt: falusiak is nyomják a wi-fi-t, skypolnak, a vízvezeték-szerelőnek honlapja van - akkor meg miért hordunk nagy mellényt Pesten IT ügyben: másnap már le fognak körözni bennünket. Mert körülnéztem, és kapásból 65 darab wi-fi jelfogót számoltam össze a háztetőkön.

Ezek már nem parasztok – csendes forradalom. Hálistennek.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home