Thursday, March 07, 2013

vacsora

Kellemes eszcájg csörgés, gyerekek nézik mi lesz a sütivel, a tévé megy.

- ki kér levest?
- Stip-stop a vadas, mondja a fater

Tárgyilagos hang: „hüvelyszárazság ellen…”

- A dióskifli az enyém
- A sörömet már megint nem hűtöttétek be.

Szolid férfihang: „Ja persze, a locsolója…”, (képen tűzoltó, amint a spricniből nem jön, aztán meg vastag sugárban…

- ..."és akkor én az asztalra csaptam, hogy azt már NEM!" (fater meséli mi volt a kirúgása előtti öt percben…)

Női hang tévéből: „többé nem gond a hüvelygomba…”
Nagyi: „ez már a híradó?”

Tévéhang lekapcs, csak a kép látszik: „nincs többé székrekedés…”
Anya felugrik, minden kikapcs, végre!

Vacsora.

Biztos rosszul idézem, de a lényeg kb. ez. Este 7 körül (nyolc korül?) csucsrajárnak a testnedvek, folyton ez megy a reklámblokkban. Szólni kéne már a kép/hang/reklám gazdáknak, hogy ne a vacsi közben nyomassák a végbélszorulás, hugyvezeték gyulladás stb. elleni hirdetéseket. Persze tudom, hogy hiába, a megrendelő, tulaj, reklámbevétgel… de ez már évek óta így megy: az ember egy jóízű falatot nem tud lenyelni bélpuffadás-elleni akármi vagy prosztata mentesítő gyorssegítség nélkül.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Van azért némi haszna is ennek a dolognak. Vagy korábban fog vacsorázni a család, vagy kevesebbet esznek, mert elmegy az étvágyuk. Mindkét esetben csökken a túlsúlyos emberek száma, és ez jó dolog. :))

Thu Mar 07, 08:58:00 PM 2013  
Blogger alma said...

és tényleg....

Fri Mar 08, 08:42:00 AM 2013  
Anonymous Anonymous said...

" és tényleg...."
Ez a válasz valamire emlékeztet engem.
Bő egy évvel ezelőtt az egyik internetes társkeresőn naplót vezettem.
A nők szeretik, ha egy férfi nem átlagos, hanem egyéniség. Ezért a naplómba a háztáji bálnatartásról írtam egy 4 részes kis tanulmányt. A tanulmányban kitértem arra, hogy a baromfiudvarban a tyúkok között el lehet rejteni a bálnákat, - ugye, nehogy Orbán megadóztassa.
Közben a társkeresőn beszélgetésbe bocsátkoztam egy kedves nővel, aki meglepő módon, érdeklődött a politika iránt. Felhívtam a figyelmét a háztáji bálnatartásról írott tanulmányomra, mint a válságból való kitörés receptjére.
Amikor elolvasta, csak annyit írt nekem : "Elolvastam, és tényleg...".
Nem mondta azt, hogy hülye vagy, pedig másokkal szemben nem volt kíméletes. :)
(bankár)

Fri Mar 08, 08:24:00 PM 2013  

Post a Comment

<< Home