Sunday, March 01, 2015

Igazoló jelentés a hiányzásról

Igen, sorry, rég voltam itt.

Van igazolásom: szívkatéter, oszt a vége egy pacemaker beépítése. No az gyorsan ment, de a kímélő életmód (az elején) és a majré (előtte, alatta, utána) soká tartott. Aztán kisült, hogy semmi értelme a majrénak, a műtét cakk-pakk egy órát tartott (na jó, vérvétel, EKG egyéb cucc - előtte való nap elvett egy pár órát) de maga az operáció - fantasztikus - csak egy óra volt. És ami a legjobb, megmérték az ÉKG-t és mehettem haza, du. már otthon is voltam.
Igazoló jelentés vége

4 Comments:

Anonymous bölcsészhallgató said...

Remélem, már jól van.

Tue Mar 10, 08:48:00 PM 2015  
Anonymous Anonymous said...

Éljen, éljen, örülök, hogy minden jól ment!

Móni

ps. köszönöm a jelentést :)

Thu Mar 12, 07:58:00 AM 2015  
Blogger alma said...

ja és igérem, hogy eztán jövök többször, köszi a részvétet, ill. együtt izgulást, ill. a posztokra való várakozás - vagy hogyiskelleztmondan,
szóval igérem...
alma

Sat Mar 28, 12:00:00 PM 2015  
Blogger alma said...

köszike, bár igértem, de nem jártam erre már jó ideje, a kütyü jól ketyeg, ami csipi a szemem az a média lesüllyedése a bulvár alá (ld. uszodai kefélések ügye - igy is, ugy is, de már két hete, a hócipőm tele van. Ez a magyar sajtó és média.

Tue May 10, 11:19:00 AM 2016  

Post a Comment

<< Home