Saturday, November 02, 2013

Felnőtt történet


Folyik a vita a „viszony.hu”-n – a párkapcs.-ban az egyik félnek szeretője van/volt, mit kell/lehet csinálni? megbocsátani, elnézni, bevallani, kussolni, vagy mi a túrót? (Egy ilyen helyzetben. nincs jó megoldás, megsúghatom).

De van egy sztorim. A pasinak egy éve volt külső kapcsolata (szeretője), a nő megunta a statisztáskodást és kirúgta a pasit. A férfi elkullogott, hazament, nem vallott be semmit, csak esténként búslakodott otthon. A feleség egy ideig tűrte, aztán elment a volt szeretőhöz: „figyelj, ne csináld ezt, békülj ki a férjemmel, az élet így elviselhetetlen otthon. Korábban vidám család voltunk, normálisan éltünk, most meg olyan minden, mint egy siralomházban.”

– A történetnek van előzménye is, meg folytatása is. Az előzményről csak annyit, hogy a feleség rég tudta mi van, elviselte, mert különben jól megvoltak, (meg gyerek, meg vagyon stb. – ismered a szitut.)

A folytatást azonban nem mesélem el, mert nem az az érdekes történetben, hanem a deal.

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

A szerelem lehetetlensége - Dunaújváros
(író-olvasó találkozó)
https://www.youtube.com/watch?v=-_LurmGXcr8

Mon Nov 04, 11:24:00 AM 2013  
Anonymous Anonymous said...

Egy kis történet a facebook-ról:

Utazom a busszal haza.
A busz tele van, ezért nem tolakszom előre a jegykezelőig, inkább megkérek egy nőt, hogy lyukassza ki nekem a jegyet. De hogy szólítsam meg? "Te" vagy "Ön"?
Az utolsó előtti megállónál nem szállt ki, vagyis végig utazik. Alaposabban megnézem, van nála egy üveg bor, vagyis biztosan férfihoz utazik.
A bor nem éppen a legolcsóbb, vagyis a férfi jól néz ki.
A falunkban két férfi van, aki jól néz ki - az én férjem és a szeretőm.
A szeretőmhöz nem mehet, mivel oda én megyek most. Vagyis a férjemhez megy.
A férjemnek két szeretője van - Kati és Andrea. Kati üzleti úton van.
Erre én: "Andrea, ki tudnád lyukasztani a jegyemet?"
Andrea: "Ismerjük egymást???"
:))

Mon Nov 04, 06:04:00 PM 2013  
Blogger alma said...

Anonymus: köszi a kis videot, végre láttam a közönséget is:)

Tue Nov 05, 06:42:00 AM 2013  
Anonymous Anonymous said...

A nősülés lehetetlensége :

- Főnök úr, bocsánatot kérek, hogy szólni merek. Már 10 éve dolgozom a vállalatnál, és főnök úr mindig elégedett volt velem.
De el kell mondanom, hogy mégis olyan kevés a fizetésem, hogy nősülésre nem gondolhatok...
- Kedves kollégám! Tudom, hogy ez most fáj önnek, - de higgye el, egyszer még nagyon hálás lesz ezért nekem...

Thu Nov 07, 03:48:00 PM 2013  
Blogger alma said...

nem fáj, mert én sem akarok nősülni. :)

Thu Nov 14, 04:31:00 PM 2013  
Blogger alma said...

jó az a buszos történet, köszi,
alma

Thu Nov 14, 04:32:00 PM 2013  
Anonymous Anonymous said...

Miért is akarna nősülni, aki házas? :)

A buszos történetet azért másoltam be, mert engem is megfogott ez a női logika. :)

Thu Nov 14, 05:59:00 PM 2013  
Blogger alma said...

de naon jó, (És hogy kell vigyázni egy ilyen logika mellett a férfi népnek...)

Fri Nov 15, 10:53:00 AM 2013  
Anonymous Anonymous said...

"(És hogy kell vigyázni egy ilyen logika mellett a férfi népnek...)"

A "mérleg" férfi senkit nem okolhat,- magának keresi a bajt. :)
Mert lelki alkata miatt magával egyenrangú (okos) társat választ.
Akkor viselje a következményeket is. :))

Fri Nov 15, 01:13:00 PM 2013  
Blogger alma said...

banyeg, már megint rátaláltál - igazad van.
Késtem a kommentel, de van igazoló jelentésem a blog elején írtam ma, 2015 március 1-én.
nézdd meg
cső: alma

Sun Mar 01, 11:01:00 AM 2015  

Post a Comment

<< Home